Thursday 14 March 2013

Feeling

Assalamualaikum & 여보세요,,Hari nie banyak sangat saya menangis hari nie,,nak dengar tak,,kalau nak bacalah yea saya nak cerita 1 cite jea yea,, Saya kan masuk bola tampor tampar & bola jaring,,mule cikgu suruh belatih bola tampor dulu sebab ye berlawan awal bulan 3. bola jaring lawan bulan awal bulan4.mase main bola tampor ,,muke saye molek agi,,lepas tu cikgu ade wak latihan minggu tak cuti,,mesti peluh kan lepas kite main,,lepas habis jea lawan bola tampor muke saya jadi macam gatal sbb peluh,,doktor kabo sbb saya kuat peluh pastu kene mandi banyok kali ,,tapi ayoh saya tak bagi saya main bola jaring tahun nie sbb muk saya teruk doh ,,saya nangis ahh,,sbb saya suke gok main bola jaring,,saya kabo kat kawan saya,Najah,yang saya tak main doh bola jaring sakni,,sambil menangis,hihihihi,malu kan,,tapi saya pelik lah bakbe ayoh saya tak bagi main,,saya jadi ginie bukan sbb sukan tapi sbb saya saloh makan banyok seafood,tapi kalau saya kabo banyok kali bukan ye nok dengar ponn,, takpelah sampi situ jea cite saya ye,,,thankszz and 감사합니다 sbb dengar cite saya nie yea.Good Night everyone

No comments: